رُز داک مرجع دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی معتبر

رُز داک مرجع دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی معتبر

به فروشگاه ما خوش آمديد.

محصولات دسته بازاریابی و امور مالی

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار
ازاریابی در بازرگانی پیشرفته به معنی طیف وسیعی از فعالیتهای تحقیقاتی، طراحی،‌تدارکات، تولید، بیمه، کنترل کیفیت، انبارداری، آماده سازی برای مصرف، تعیین قیمت، تعیین عوامل فروش، شناسایی مشتری، بسته بندی، فروش و خدمات پس از فروش است به طوری که توزیع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزدیک را تسهیل نماید

توضيحات بيشتر

دانلود 8,000 تومان

دانلود پاورپوینت بازاریابی الکترونیک

دانلود پاورپوینت بازاریابی الکترونیک
بازاریابی الکترونیکی یک عملکردی خاص که تنها با فروش محصولات و خدمات در ارتباط باشد نیست بلکه فرآیندی مدیریتی است برای اداره کردن ارتباط ایجاد شده میان سازمان و مشتری

توضيحات بيشتر

دانلود 8,000 تومان

دانلود پاورپوینت بازار در تمدن های مختلف

دانلود پاورپوینت بازار در تمدن های مختلف
بازار به عنوان پیکره اصلی که از مرکز آغاز شده و در جهات اصلی گسترش می یابد به دو شکل زیر تقسیم می شود کوی و راسته هایی که در دو سوی آن دکه هایی ساخته می شده و توسط سقف به هم متصل می شدند میدان گاه هایی که به صورت محل تجمع و خرید و فروش بوده است

توضيحات بيشتر

دانلود 8,000 تومان

دانلود پاورپوینت برند یا مارک تجاری

دانلود پاورپوینت برند یا مارک تجاری
برند یک نام،اصطلاح،علامت،سمبل یا طرح و یا ترکیبی از آنهاکه قصد آن مشخص کردن کالاو خدمات یک فروشنده و یا گروهی از فروشنده ها و نیز تفاوت گذاری بین آنها میان سایر رقباست

توضيحات بيشتر

دانلود 8,000 تومان

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی
یکی از راههای بازاریابی مستقیم، بــازاریابی تلفنی است که بهره گیری صحیح از تلفن علاوه بر نکات پیش گفته در راستای مدیریت زمان نیز به بازاریابان در دنیای شلوغ و پیچیده امروزی کمک می کند در این مقاله به بازاریابی تلفنی و مهارتهای لازم برای نیل به موفقیت درمذاکرات تلفنی پرداخته شده است

توضيحات بيشتر

دانلود 8,000 تومان

دانلود پاورپوینت چگونگی راه اندازی یک کسب و کار خوب در دنیای امروز

دانلود پاورپوینت چگونگی راه اندازی یک کسب و کار خوب در دنیای امروز
طرح تجاری سندی است که توانایی تجارت شما را در فروش محصولات و خدمات خود برای ایجاد یک سود رضایت‌بخش، و جذابیت آن را برای تأمین کنندگان مالی به شیوه‌ی متقاعد کننده‌ای نشان می‌دهد

توضيحات بيشتر

دانلود 8,000 تومان

پاورپوینت برند و توسعه تجارت

پاورپوینت برند و توسعه تجارت
دانلود پاورپوینت با موضوع برند و توسعه تجارت در قالب pptx و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، اهمیت برند در تجارت، مفاهیم مختلف برند، چرخه برندسازی، ضرورت های توجه به موضوع برند در حوزه تجارت، سطوح ایجاد و توسعه برند، برند سازی از طریق کسب و کارهای مبتنی بر شبکه، توسعه برند در بنگاه، مزیت ها و نقاط قوت کشور در زمینه برند سازی، ویژگی های برند

توضيحات بيشتر

دانلود 9,800 تومان

دانلود پاورپوینت تبلیغات

دانلود پاورپوینت تبلیغات
تبلیغات از روشهای گوناگون و محیط های انتقال متفاوت صورت میگیرند روزنامه و مجلات ، آگهی های بازرگانی در تلویزیون ، رادیو ،سی دی های دولتی مدیا و انیمیشن ، پوسترها ،کتابها و از این جمله موارد می باشند در کشور ما نیز تا حد متوسطی از تبلیغات استفاده میشود که موثرترین آنها انیمیشن ها و تصاویری هست که به صورت تیزرهای تبلیغاتی از شبکه های مختلف سیما پخ

توضيحات بيشتر

دانلود 8,000 تومان

تحقیق کسب و کار

تحقیق کسب و کار
دانلود فایل در مورد کسب و کار و عوامل تأثیرگذار در تغییر مدل کسب و کار(فاقد منبع) در قالب ورد و قابل ویرایش

توضيحات بيشتر

دانلود 8,500 تومان

پاورپوینت رفتار مصرف كننده، تحقیقات بازار و تبلیغات 110 اسلاید

پاورپوینت رفتار مصرف كننده، تحقیقات بازار و تبلیغات 110 اسلاید
پاورپوینت رفتار مصرف كننده اسلاید رفتار مصرف كننده، تحقیقات بازار و تبلیغات الکترونیکی اسلاید تحقیقات بازار و تبلیغات الکترونیکی رفتار مصرف کننده در بازار الکترونیکی

توضيحات بيشتر

دانلود 7,000 تومان

تحقیق روشهای نوین بازاریابی و افزایش فروش

تحقیق روشهای نوین بازاریابی و افزایش فروش
دانلود تحقیق در مورد روشهای نوین بازاریابی و افزایش فروش در قالب ورد و قابل ویرایش

توضيحات بيشتر

دانلود 5,000 تومان

پاورپوینت طراحی استراتژیهای محصول

پاورپوینت طراحی استراتژیهای محصول
دانلود پاورپوینت با موضوع طراحی استراتژیهای محصول در قالب pptx؛ قابل ویرایش و در حجم 40 اسلاید شامل مقدمه، سطوح محصول، سلسله مراتب ارزش ارائه شده به مشتری، 5 سطح محصول، طبقه بندی محصول، طبقه بندی محصولات بر اساس دو معیار دوام و ملموس بودن، طبقه بندی کالاهای مصرفی، کالاهای آسان و طبقه بندی آن، کالاهای بازاری، کالاهای ویژه، کالاهای ناخواسته

توضيحات بيشتر

دانلود 20,000 تومان